چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

اینم از آخرش...

خب به همین سادگی 2سال گذشت... 

از اولین روزی که اومدم دانشگاه میدونستم که یه روزی باید این پست رو بذار.اینکه اعلام کنم 2سال دیگه از عمر من گذشت. البته با کلی خاطرات خوب و بد وبسیار بد و خیلی خیلی بسیار بد... 

واقعا این ترم آخر واسم سخت از دوستام جدا بشم. همیشه خودم رو عادت دادم که راحت دل بکنم ولی الان حتی از فکر کردن بهش هم گریه ام میگیره... 

دوست دارم دوباره مثل الان دور هم جمع بشیم و این دوره دنشجویی رو تکرار کنیم... 

همه زمانهایی که میگذرن تکرار نمیشن...  

و این خاطرات هست که اون زمان و اون لحظه هارو زنده میکنه...

نظرات 1 + ارسال نظر
غلومعلی پیکاسو دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://graphic88-lar.blogfa.com/

بروزیم...
سری بر سرمان نهید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد