چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

...

دیگه حوصله نوشتن ندارم. نمیدونم تا حالا شده دستات خشک بشن و نتونی بنویسی...

حتی اسم خودت را...

الان این جور هستم...

البته بد نیست چند وقتی باز دستام بی حرکت بمونه...

اصلا بزار از سرما یخ بزنه...

نظرات 4 + ارسال نظر
بارنی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.barny.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری.معلومه خیلی روش کار کردی.اگه میخوای آمار بازدید از وبلاگت زیاد بشه و مایل هستی تبادل لینک کنیم. وبلاگ منو به اسم : * دفترچه خاطرات و نکات کلیدی روابط من * لینک کن و بگو من به چه اسمی وبلاگتو لینک کنم.مرسی.موفق باشی.

افشینعباس شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.s-h-z.blogfa.com

دستتان را در دماغتان بگنید درست خواهد شد با تضمین صد در صد !

نشانه ها یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام.همکلاسی.باور کن من هم دلم برای نه دانشگاه بلکه فقط و فقط بچه ها با تمام رفتاراشون تنگ شده.
امیدوارم که ترم خوبی رو سپری کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد