چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

سخره...

باز هم همون مشکل همیشه... 

شروع یه پست...  

این دفعه خیلی غمگینم... 

غمگین تر از همیشه... 

نمی دونم میتونید جای من باشید یا نه... 

یکی باهات یه شوخی میکنه... 

همه احساسات به بازی گرفته میشه و در آخر میگه ببخشید...

فقط یه شوخی بود ، و فقط خودم رو دیدیم... 

احساس خودم دیدم و فقط... 

تو هیچ... 

تو و احساس و وجود تو هیچ... 

هیچ... 

هییییییییچ چ چ چ چ چ ............... 

دارم کپک زدن مغز آدم ها رو میبینم... 

آخه پس کی می خواین این تفاله های ذهنتون رو بذارید بیرون از زندگیتون؟ 

یه کم اگه به خودم نگاه کنم می فهمم که زندگیم فقط همین شده... 

خسته شدم از بس نا امید نشدم و همه دست و پاهام گرفتن و کشیدنم پایین... 

این قدر محکم که صدای پکیدن مغزم داره اطرافم کر میکنه... 

بسه دیگه...

نظرات 2 + ارسال نظر
نشانه ها یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://mutif.blogfa.com

سلام

نشانه ها چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://mutif.blogfa.com

آسمان روزی آبی خواهد شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد